Promisiuni, promisiuni

         Stateam astazi si rememoram proiectele si temele pe care le mai am  de realizat pentru facultate, ce angajamente mai am de dus la bun sfarsit pana la vacanta si din una-n alta gandul mi-a zburat la faptul ca mai sunt aproximariv 2 saptămani si intrăm în 2012!!!

            Parca nu-mi vine sa cred cat de repede a trecut anul, iar de lista mea cu  „Ce-mi propun pentru 2011 ” s-a ales praful. N-am facut nici macar jumatate din ceea ce am zis ca am sa fac. Si totusi n-am sa procedez ca tipa din filmul ala „7 thing to do before i’m 30” (nu ca as fi vazut filmul, ci doar trailer-ul) care incearca intr-o luna sa faca tot ce a scris pe o lista de cand avea cam 12-13 ani, nu de alta, dar ea era mai avantajata ca mine – mai avea o luna la dispozitie.

           Deci, sa gandim ca niste oameni maturi ce suntem (nu stiu de ce vorbesc cu mine la plural) si sa vedem ce e de facut: delete-am lista de anul trecut si facem alta sau o lasam asa cum e si doar mai adaugam inca alte subpuncte?.. Hm… Cred ca daca alegem a doua varianta, pana ajungem la 30 de ani o sa avem o lista cat Zidul Chinezesc.

            Eu propun asa: dam lista de anul trecut la o parte ca e cam invechita – deh, am mai crescut si noi de atunci – si ne facem alta(inca folosesc pluralul si nu stiu de ce). Nu-i ok?! Si ca sa vedeti ca sunt pusa serios pe treaba, uite ca am deja o prima dorinta: sa-mi aduca Mosul o barca virtuala ca poate asa reusesc si eu sa navighez mai mult in mediul asta online fara sa ma inec – asa cum mi s-a intamplat ultima data cand am incercat sa „inot” pe aici.

                Acestea fiind spuse, eu ma intorc la ale mele teme pentru facutate ca nu cumva la anul ce vine sa trebuiasca sa scriu in capul listei cu dorinte pentru anul nou: „sa iau restantele.”

                 Voi ati reusit sa realizati ce v-ati propus pentru anul 2011?

Lasă un răspuns

