Hai sa ne jucam un pic

Tocmai am primit o propunere simpatica. Sa ne intoarcem la scoala primara si sa ne comportam ca atare – si ce crezi? Am acceptat ;)) Jocul se numeste „Leapsa” si e un fel de oracol, dupa parerea mea.

Am primit aceasta leapsa de la whatiLike si cica trebuie sa o dau mai departe ca altfel o sa am 7 ani de ghinion, 3 morti crunte si 4 nereusite in dragoste – glumesc.

Deci sa vedem despre ce e vorba:
1. Ma numesc: Daniela

2. Mi-ar placea sa ma numesc: cred ca imi place numele meu

3. Sunt poreclit/a: Dana, asta daca se poate numi porecla.

4. Melodia mea preferata este: n-am doar una care imi place, dar le prefer pe cele vechi ca de exemplu asta.

5. Ziua preferata a saptamanii pentru mine: duminica.

6. Imi e dor de: intr-o zi.

7. Nu-mi place: sa spal vase.

8.Imi displace facultatea pentru ca: e un pic cam dezordonata.

9.Imi place facultatea pentru ca: invat chestii folositoare.

10.Culoarea mea preferata e: depinde la ce. 

11.Partea preferata a zilei pentru mine e: atunci cand am terminat tot ceea ce mi-am propus sa fac.

12.Vampiri, varcolaci, fantome sau extraterestri? eu nu. tu?

13.Mi-ar placea sa locuiesc: in Chicago

14.Azi sunt fericita pentru ca: …?

15.Desertul preferat este: ciocolata.

17.As vrea sa lucrez in domeniul: PR

18.Daca as avea o putere, ar fi: sa citesc gandurile.

19.Mancarea preferata: depinde de ce am pofta.

20.Cred ca prietenii adevarati sunt cei care: nu exista asa ceva.

21.Citatul meu preferat este: nu este.

22.Cred ca cel mai frumos sentiment e: de acceptare impletit cu dorinta de a obtine mai mult.

23.As vrea sa pot: sa fac chiar tot ce imi propun.

24.Viata e frumoasa pentru ca: e, daca n-ar fi, atunci n-ar fi :p

25.Planul meu secret e sa: pai daca e secret, trebuie sa ramana secret, nu?

26. Imi plac serialele: din vietile altora.

27. As vrea sa pot sa scriu despre: orice, dar bine.
28.Cele 3 persoane care vor primi leapsa sunt: inca nu stiu. 

Lasă un răspuns

