Plec departe, plec pe… Venus că e mai cald

Nu mai pot, nu mai vreau, nu-mi mai trebuie!!! Ce-i cu gerul ăsta? Zici că a spart cineva o cisternă cu azot lichid și l-a aruncat la mine în curte.

Ieri am avut un examen, iar apoi am mai avut treaba prin oraș – în total am lipsit de acasă 6 ore. Nu știu cum am reușit să ajung acasă. Cred că datorită inerției, pentru că eram un bloc de gheață și cred cu convingere că dacă aș fi sărit, m-aș fi spart. Și să nu vă imaginați că mă îmbrăcasem subțire. Nu, eram înțolită exact cum mă îmbrăca bunica când aveam 5 ani: 2 perechi de pantaloni, 2 perechi șosete groase, căciulă, fular, mănuși, glugă, încă un fular, cizme îmblănite, iar rezultatul?! Eu – bloc de gheață!

Cât am mers cu tramvaiul în care, logic, nu era căldură (de ce ar fi?) încercam faze din alea cum am vazut în filmele cu călugări asiatici de stăteau în zăpadă dezbrăcați și transpirau. Vrăjeli, frate, vrăjeli!! M-am gândit și la foc și la lavă și la soare și la plăpumiora mea din fulgi de gâscă (cred) de la bunica de la țară. Iar rezultatul, ce să vezi, doar degete bocnă!!!

Azi dimineață când m-am trezit, surpriză!!! Nu e curent!!!   Iar dacă nu e curent nu e căldură, iar dacă nu e căldură nu-i apă caldă!!!! Ce aveți cu mine??!?? Cu ce v-am greșit??

Dragii mei experți în evolția climei, unde este acea încalzire globală cu care tot ne amenințați? Unde este? Că mă duc și eu acolo!!! Mi-au înghețat mâinile pe tastatură și nici baterie la laptop nu mai am… :((

P.S. Mă duc înapoi în pătuțul meu, măcar să mor acolo cu Bee-Bee în brațe(e albinuța-pernuță a mea).

 

One thought on “Plec departe, plec pe… Venus că e mai cald

  1. Incalzire globala? Mai degraba urmatoarea era glaciara:)) sau schimbarea polilor:-? Glumesc desigur.. hang in there! Va veni si caldura..eventual:)

Lasă un răspuns

