Peste 10 ani…

Săptămâna trecută Raki ne povestea cum se vede el peste 10 și se pare că este tare curios să afle cam pe unde mă văd eu sau măcar pe unde aș vrea să fiu.

Nici nu știu ce să scriu prima dată – am atâtea lucruri care aș vrea să le realizez. Probabil de aceea mi-a luat și atât de mult timp până m-am hotărât să scriu postul.

Peste 10 ani îmi doresc să am deja o mașină cumpărată din bani munciți de mine, să locuiesc într-un orășel de munte și să dețin o mică firmă de Relații Publice sau una de Organizare de Evenimente.

Gânduri măreţe, cum ar fi însurătoarea?

Nu numai că vreau să fiu căsătorită, dar sper ca peste 10 ani al doilea copil să fie deja la grădiniță. Vreau să fiu o mămică tânără, să îmi pot înțelege copiii și să le pot fi în primul rând prietenă.

Peste 10 ani voi avea fi la fel de îndrăgostită de soțul meu cum voi fi în primul an de căsătorie și voi avea grijă ca și el să vină cu drag acasă. Știu că sună a vise de copil, dar sunt niște vise frumoase în care eu cred.

O să mai bloggăresc?

Cu siguranță. Poate nu voi fi foarte activă în ceea ce privește postările, dar alte bloguri sigur voi citi pentru că întotdeauna ai de învățat de la ceilalți. Și mai ales că am cunoscut niște oameni care mi-au devenit dragi și a devenit un obicei ca în fiecare zi să intru măcar câteva minute să citesc ce au mai scris. Deja fac parte din viața mea, iar eu nu mă pot desprinde usor de cineva de care m-am atașat.

 

Asta este ceea ce îmi doresc, iar eu cred că dacă îți dorești ceva cu ardoare până la urmă vei obține.

22 thoughts on “Peste 10 ani…

  1. :)) tare
    eu i am zis lu raki….stie el ce stie de nu mi a dat leapsa asta..la cum conduc eu…hehehe :))
    iti doresc din suflet sa realizezi ceea ce ti ai propus :*

  2. frumos. planurile si astfel de intrabari deschid un mare semn de intrebare..vizavi de noi si viitorul nostru. OSho zicea ca trecutul nu exista, nici viitorul. doar prezentul .dar daca faci zilnic ceva pentru prezentul tau, cred ca .atunci zilnic esti mai aproape de visul tau!

  3. îți țin pumnii să fie așa…frumos e că 2 din ele le-am avut și eu…mașina si apoi agenția de evenimente…sunt deja la a 3 a mașină ( că mde! – după prima reușită vrei mai mult ) iar agenția…o am deja de 8 ani…încă!:) – deși iar vreau mai mult!:)

  4. Pingback: Dragele mele… La multi ani !!!!! (II) « Romania Blog

  5. Ce ganduri frumoase, se aseamana cu ale mele… Mai Daniela, mi-ai citit postul meu cu leapsa???😛 Glumesc, cred ca esti un pic suparata pe mine din cauza lui totme ala :(…

  6. Exact cum spunea si Lady mai sus, nu sunt vise de copil Daniela sunt visele tale si nu cred ca ar trebui sa te intereseze ceea ce cred ceilalti despre visele tale, important este ceea ce crezi tu… Succes in ceea ce iti doresti si continua sa visezi pentru ca fara vise am duce o viata anosta…

Lasă un răspuns

