Acum o săptămână am spus că am revenit și că voi reîncepe să postez. Problema este că tot universul complotează împotriva mea și exact atunci când vreau să fac și eu ceva bun toate îmi merg prost :p Exagerez și glumesc, dar de miercurea trecută nu știu ce au avut cu mine de mi-au oprit netul. Cred că au vrut să-mi curățească puțin sufletul așa, înainte de Paști🙂

Oricum, de azi, dacă cei cu netul vor avea bunăvoința de a mă lăsa să navighez în continuare, promit solemn să fiu mai activă!!!

Și acum, dragele mele, dacă aveți 10 minuțele la dispoziție vă invit să vă uitați la filmulețul de mai jos și să-mi spuneți dacă vă regăsiți sau dacă măcar vi se par cunoscute situațiile:

13 thoughts on “

  1. ;)) and this was my point:) annoying is no charming.. of course, it depends on the way you do it.. but when you get charming, you lose annoying.. and annoying was what the woman was talking about..

    ..it’s just my humble opinion;))

    • Cred că este un pic mai complicat de atât. Părerea mea este că nu întotdeauna se exclud, uneori dacă știi cum să le îmbini, cu siguranță va rămâne doar al tău. Spun și eu.

  2. Ai si tu dreptate.. vorbind la modul general.. dar in situatiile alea prezentate cu atata sarcasm.. mai greu.. m-ar fi enervat pana si pe mine:)) dar nah.. fiecare are secretele ei;) sunt bune atata timp cat functioneaza;))

Lasă un răspuns

