Hai faiv – mai util ca niciodată

Mai țineți minte vechiul hi5? Da, ăla pe care ne puneam toți poze super tari și dădeam comentarii. Defapt era un fel de facebook netunat.

Oricum zilele trecute mi-au trimit ăștia un mail să mă întrebe de sănătate. Inițial am șters mesajul fără să-l citesc, dar apoi m-am gândit eu mai bine așa că poate, totuși, aș putea să văd dacă nu cumva îmi mai pot salva vreo poză. Am intrat repede în gunoi sau trash, cum i-o zice, și am dat click. Și ce să vezi… eu în niște poze super mega extraORDINARE!!! Să vedeți ce atitudine, ce priviri… :)) Unele poze m-au amuzat teribil, de unele mi-e fost cam rușine, dar altele chiar mă bucur că le-am recuperat pentru că nu le mai aveam. Așa că una peste alta, oricât de mult este pus la zid hai faivul, pentru mine rămâne un erou :)):))

V-am pupat!!!

 

8 thoughts on “Hai faiv – mai util ca niciodată

  1. Eu nu mi-am facut niciodata hi5, am trecut direct la facebook.. am auzit ca nu am pierdut multe..

  2. A fost primul site de socializare mega populat, daca nu ma insel🙂
    Oricum amintirii muuulte imi vin in minte despre hi5 :)))

Lasă un răspuns

